Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

ΟΜΑΔΑ ΠΕΝΤΟΖΑΛΗ - ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EVENT


ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ
& ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ ΠΟΡΩΝ

ΤΕΛΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ

Ζ’ ΕΞΆΜΗΝΟ


Ομάδα: Πεντοζάλη



ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ EVENT
(στα πλαίσια του μαθήματος)

Τ
ο φετινό εργαστήριο είναι μια σύμπραξη των κατευθύνσεων της «πολιτιστικής διαχείρισης» με αυτήν της «διαφήμισης και δημοσίων σχέσεων» κι έχει ως θέμα την εκμάθηση του event management. Εκτός από τις σχετικές αναφορές στον τρόπο με τον οποίο κανείς θα μπορούσε να καταστήσει δυνατή την πραγμάτωση ενός πολιτιστικού γεγονότος και ύστερα από αρκετές συναντήσεις με σχετικά άτομα του χώρου, οι φοιτητές που έλαβαν μέρος στο εργαστήριο αυτό, χωρίστηκαν σε ομάδες των πέντε έως εφτά ατόμων, έχοντας ως μέλη τους άτομα κι από τις δύο κατευθύνσεις. Ως αποστολή τους είχαν τη διοργάνωση ενός event, τέτοιου, του οποίου η περαίωση θα ήταν εφικτή, αν αυτό ζητούνταν από τις επικεφαλής καθηγήτριες ή από τους ίδιους τους φοιτητές. Η πιθανή επομένως υλοποίηση της πολιτιστικής εκδήλωσης κατέστησε όλα τα στοιχεία του οργανωθέντος πολιτιστικού γεγονότος ρεαλιστικά, προκειμένου και το ίδιο το γεγονός να είναι πραγματοποιήσιμο.


Έτσι, έχοντας ως γνώμονα την έλλειψη πόρων από τη μία και τη θέληση για το σωστό σχεδιασμό ενός event από την άλλη, αποφασίσαμε να διοργανώσουμε ένα διαγωνισμό φωτογραφίας, με θέμα «Πράσινες γωνιές της Αθήνας».  Αφορμή για τη σκέψη μας αυτή στάθηκε η κακοκαιρία που έλουζε την Αθήνα κατά τις ημέρες των συναντήσεων της ομάδας που καθόλου δε θύμιζαν πια τη συνήθη ηλιόλουστη και ζεστή κατά τ’ άλλα χώρα μας, καθώς την τελευταία σκέπαζαν σύννεφα και ένα πελώριο πέπλο παγωνιάς. Η παγερή ατμόσφαιρα που δημιουργούσε ένα δυσάρεστο για τη διάθεσή μας κλίμα, παρατηρήσαμε πως θα μπορούσε να είναι λίγο πιο υποφερτή αν συνοδευόταν από έναν περισσότερο ευχάριστο και πράσινο εν προκειμένω περίγυρο, αφού μιλάμε για την περιοχή των Κάτω Πατησίων, όπου γίνονταν οι συναντήσεις των μελών. Έτσι, ο σκοπός του διαγωνισμού μας όπως κατανοεί κανείς, είναι τόσο η ανάδειξη των ήδη υπαρχόντων γωνιών της πόλης μας που απαρτίζονται από πράσινο, όσο και η κινητοποίηση για κατασκευή περισσοτέρων. Καθένας που θα μάθαινε για το διαγωνισμό αυτό , θα μπορούσε να στείλει τη δική του φωτογραφία με μια όμορφη, πράσινη γωνιά στην πόλη ή μια πρόταση για περισσότερο πράσινο. Εν συνεχεία, οι καλύτερες φωτογραφίες, θα μετατρέπονταν σε έκθεση φωτογραφίας σε έναν χώρο, που θα τις αναδείκνυε ακόμη περισσότερο. Καλύτερη επομένως τοποθεσία για να φιλοξενηθεί μια τέτοιου είδους έκθεση δεν είναι άλλη από αυτή της «Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών», του Ιδρύματος Ωνάση. Το κτίριο αυτό βρίσκεται απέναντι από το χώρο του Παντείου Πανεπιστημίου, επί της Λεωφόρου Συγγρού. Έχοντας πρόσφατα επισκεφθεί το εν λόγω Ίδρυμα και όντες ενθουσιασμένοι από τις εγκαταστάσεις και τη διοικητική οργάνωσή του, επιθυμούμε τη φιλοξενία της έκθεσής μας από αυτό.

Εκτός όμως από την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση που κινητοποίησε την ομάδα σε μια τέτοια απόφαση, ο στόχος της εκδήλωσης είναι διττός, καθώς επιθυμούμε τη συγκέντρωση χρηματικού ποσού με σκοπό την κατασκευή ειδικής ράμπας για ΑΜΕΑ. Είναι γνωστό σε όσους παρακολουθούν τα εργαστήρια του Παντείου Πανεπιστημίου και πιο συγκεκριμένα, του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού, τα οποία βρίσκονται στην οδό Χιλλ, στην Πλάκα, ότι η προσβασιμότητα των ατόμων με αναπηρία δεν είναι εφικτή, εξαιτίας της ανυπαρξίας ασανσέρ ή ειδικής ράμπας. Έτσι, τα άτομα αυτά δε δύνανται να παρακολουθούν τα εργαστήρια κατά τη διάρκεια της χρονιάς, παρά αρκούνται στην εξέταση του εργαστηριακού μαθήματος κατά την εξεταστική περίοδο. Ωστόσο, πρόσφατα παρατηρήθηκε μεγάλη κινητοποίηση από τους φοιτητές του τμήματος από τη μία και από τους καθηγητές από την άλλη, που έσπευσαν να συνυπογράψουν στην προσπάθεια για δημιουργία ειδικής ράμπας στον εν λόγω χώρο. Η ομάδα μας λοιπόν, με σκοπό να συνεχίσει την προσπάθεια αυτή και προκειμένου να βοηθήσει στην υλοποίησή της, θέτει εξ αρχής το φιλανθρωπικό ύφος του event, ενώ σκεφτήκαμε να κινητοποιήσουμε κι άλλους πανεπιστημιακούς κλάδους, όπως αυτόν του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Αρχική σκέψη ήταν η μελέτη της ειδικής ράμπας από τους φοιτητές του τμήματος των Πολιτικών Μηχανικών ή της Αρχιτεκτονικής, με απώτερο στόχο αφενός τη διαδραστικότητα όλης αυτής της προσπάθειας από περισσότερο κόσμο, που έτσι θα την έκανε πιο συντονισμένη, ενώ θεωρούμε πως θα μαζευόταν ακόμη μεγαλύτερο ποσό, αφού η δράση μας αυτή θα γνωστοποιούνταν περαιτέρω.



ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (SOCIAL MEDIA
Τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης -a.k.a. social media- θεωρούνται ίσως το πιο απαραίτητο μέσο για την επικοινωνία ενός event στην εποχή μας. Το πιο σημαντικό όσον αφορά την επικοινωνία είναι βέβαια το κοινό-στόχος (target group). Χάρη στα social media, είναι πλέον δυνατή η προσέγγιση κάθε κοινού-στόχου που επιθυμούν να προσεγγίσουν όσοι “επικοινωνούν” ένα γεγονός.


Συγκεκριμένα, για μία εκδήλωση-ενέργεια σαν τη δική μας, κρίνεται επιθυμητή η προσέγγιση ενός ευρέως φάσματος target group (18-55). Η επικοινωνία της εκδήλωσης είναι κατά κύριο λόγο διαδικτυακή. Όπως έχουμε ήδη αναφέρει, η συμμετοχή στην εκδήλωση περλαμβάνει αποστολή φωτογραφικού υλικού από τους συμμετέχοντες, η οποία θα γίνει μέσω ίντερνετ. Το διαδίκτυο, όχι μόνο “απαλείφει” κάθε είδους χρονοβόρες διαδικασίες στην προετοιμασία του event, αλλά επιτρέπει επίσης σε μεγάλο αριθμό χρηστών να μάθουν για την εκδήλωση και -γιατί όχι;- να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό.


Παρακάτω, ακολουθεί μία ανάλυση η οποία συγκεκριμενοποιεί τις ευκολίες που παρέχουν τα διαφορετικά Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και την προβλεπόμενη χρήση του καθενός, για βέλτιστα αποτελέσματα στην επικοινωνία του γεγονότος. Θεωρούμε φυσικά ότι το διαδίκτυο δεν είναι κάτι “μονοκόμματο”, αλλά αποτελείται από πολλά διαφορετικά μέρη, καθένα από τα οποία συμβάλλει με αλληλοσυμπληρούμενο -προς τα υπόλοιπα- τρόπο. Γι’ αυτό το λόγο, οφείλουμε να αξιοποιήσουμε κάθε Μέσο ξεχωριστά:
1.      FACEBOOK: Πρόκειται ίσως για το πιο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης του 21ου αιώνα. Η τόσο διαδεδομένη χρήση του οφείλεται κυρίως στον εύκολο διαμοιρασμό περιεχομένου μεταξύ των χρηστών: κείμενο, εικόνες, μουσική, βίντεο. Πρόκειται επίσης για ένα Μέσο στο οποίο κάθε χρόνο επενδύονται δισεκατομμύρια δολάρια σε διαφήμιση.
Οι παραπάνω λόγοι είναι από μόνοι τους αρκετοί για να επιλεγεί το συγκεκριμένο Μέσο. Στόχος μας είναι η δημιουργία fan page στο facebook, στην οποία θα κοινοποιηθούν ο χαρακτήρας, η διαδικασία και ο σκοπός της ενέργειας. Στη “σελίδα” του event θα αναρτηθούν κατ’ αρχάς οι φωτογραφίες που έχουν “τραβήξει” οι συμμετέχοντες. Παράλληλα, θα υπάρχει η δυνατότητα ψηφοφορίας, η διαδικασία της οποίας θα είναι η εξής: οι φωτογραφίες με τα περισσότερα “likes” κερδίζουν. Όπως αναφέρουμε ρητά και στους Όρους του Διαγωνισμού, μόνο οι τρεις (3) πρώτες φωτογραφίες θα βραβευθούν με τα δώρα που προσφέρονται.

2.      TWITTER: Είναι ίσως το πιο “διαδραστικό” Μέσο της σύγχρονης εποχής. Ένας ακόμα τρόπος για την προσέγγιση του επιθυμητού target group. Το twitter επιτρέπει διαμοιρασμό κάθε είδους περιεχομένου· κάτι το οποίο βοηθά στο διαμοιρασμό, καθώς και στην ψηφοφορία που θα πραγματοποιηθεί στα πλαίσια του διαγωνισμού.
Αρχικά, θα δημιουργηθεί ένα “προφίλ” του διαγωνισμού στο twitter. Από αυτό, θα μπορούν οι χρήστες να ενημερώνονται για την εξέλιξη του διαγωνισμού, καθώς και να συμμετάσχουν, κοινοποιώντας φωτογραφίες οι οποίες θα αναρτηθούν επίσης στη fan page του διαγωνισμού στο facebook.

3.      YOUTUBE: Δεν υπάρχει επίσημη και “σοβαρή” εκδήλωση ή καμπάνια η οποία να μη γνωστοποιείται μέσω ενός τηλεοπτικού ή άλλου είδους σποτ. Από τη στιγμή που ο προϋπολογισμός για την επικοινωνία του event δεν επαρκεί για κάποια τηλεοπτική ενέργεια, το YouTube μπορεί να μας “λύσει τα χέρια”.
Προβλέπεται η δημιουργία ενός διαφημιστικού σποτ και η κυκλοφορία του -μέσω YouTube- στα υπόλοιπα social media που συμπεριλαμβάνουμε στις ενέργειές μας (Facebook, Twitter).



ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (INTERNET+PRESS)
Η Στρατηγική επικοινωνίας θα συνεχιστεί με ανάρτηση του διαγωνισμού στο site του Παντείου Πανεπιστημίου. Συγκεκριμένα θα δημοσιεύσουμε τόσο στην ιστοσελίδα του τμήματος όσο και στην ιστοσελίδα του Πανεπιστημίου γενικότερα, τον διαγωνισμό μαζί με τους όρους αλλά και το σκοπό για τον οποίο γίνεται. Οι δύο αυτές ιστοσελίδες έχουν πολύ μεγάλη επισκεψιμότητα και θεωρούμε ότι θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον του κοινού.


Στη συνέχεια, θα συντάξουμε ένα σύντομο post το οποίο θα αποστείλουμε για ανάρτηση σε ελληνικά site τα οποία ασχολούνται με τη φωτογραφία. Τέτοια sites είναι το www.dpgr.gr και το www.fmag.gr και είναι αναγνωρισμένες ιστοσελίδες στο ελληνικό κοινό που έχει ως χόμπι τη φωτογραφία. Κατά καιρούς έχουμε διαπιστώσει ότι έχουν αναρτήσει ποικίλους διαγωνισμούς και επειδή καθημερινά δέχονται χιλιάδες επισκέψεις, τόσο από ερασιτέχνες όσο και επαγγελματίες φωτογράφους, εκτιμούμε ότι η δημοσίευση του διαγωνισμού καθώς και της έκθεσης σ’ αυτά θα προσδώσει ευρεία αναγνώριση στο διαγωνισμό μας. Ολοκληρώνοντας τον τομέα του ιντερνετικού κομματιού, επειδή σκοπός μας είναι να μάθουν περισσότεροι άνθρωποι για το διαγωνισμό  και το σκοπό του, θα αποστείλουμε και ένα άρθρο σε διάφορα blogs ποικίλης ύλης τα οποία  έχουν μεγάλη αναγνωσιμότητα. Έτσι θα αποστείλουμε άρθρο προς δημοσίευση σε blogs όπως το tromaktiko , το newsbeast με την παράκληση να τα δημοσιεύσουν ένεκα της ιερότητας του σκοπού που γίνεται το event. Εκτιμούμε ότι θα τύχει θετικής αποδοχής από τα υπόψη blogs και έτσι θα  κερδίσουμε ακόμα περισσότερους ενημερωμένους πολίτες για το διαγωνισμό μας.

Επιπρόσθετα για την επικοινωνία μέσω ίντερνετ θα αξιοποιήσουμε και το τελευταίο δυνατό μας κομμάτι το οποίο είναι τα web radios. Έτσι θα χρησιμοποιήσουμε το Spam Radio, το οποίο θεωρούμε ότι είναι ένα κομμάτι του Πανεπιστημίου αλλά και άλλα ιντερνετικά ραδιόφωνα όπως το Athens radio.gr  και το More radio.gr. Η καμπάνια μας σ’αυτά θα γίνει με δύο τρόπους: είτε μέσω αναφοράς από τους ραδιοφωνικούς παραγωγούς, είτε προσανατολιζόμαστε να φτιάξουμε στο studio ένα μικρό σποτάκι  για τον διαγωνισμό, το οποίο θα δοθεί στα web radios για να ολοκληρωθεί η στρατηγική μας. Επιπλέον έχουμε την άποψη ότι όσο περισσότεροι άνθρωποι το ξέρουν, τόσο μεγαλύτερη επιτυχία θα έχει. Έτσι, έχουμε αποφασίσει ως διοργανωτές να φτιάξουμε και ένα έξυπνο power-point για το διαγωνισμό, το οποίο θα προωθήσουμε σ’ όλους μας τους γνωστούς, μέσω e-mail με την παράκληση να το προωθήσουν και αυτοί στις δικές τους λίστες επαφών.   
Η στρατηγική της επικοινωνίας μας θα συνεχιστεί και στο αναλογικό ραδιόφωνο. Έτσι επειδή ένας φίλος της ομάδας μας τυγχάνει να είναι ραδιοφωνικός παραγωγός με δική του εκπομπή στο FreeΑngel 91.8, το event μας θα διαφημιστεί και μέσα από τη συχνότητα του υπόψη ραδιόφωνου με τους δύο τρόπους που αναφέρθηκαν για το ψηφιακό ραδιόφωνο.
Η εκστρατεία θα συνεχιστεί και στον έντυπο τύπο. Δεδομένου όμως ότι δεν έχουμε τα απαραίτητα χρήματα για να πληρώσουμε καταχωρήσεις σε μεγάλης κυκλοφορίας έντυπα, θα προτιμήσουμε το Free-press. Έτσι θα αποστείλουμε άρθρο προς δημοσίευση στην Athens Voice  της οποίας το ύφος γραφής ταιριάζει απόλυτα με τη φύση του  event. Μάλιστα η Athens Voice πρόσφατα είχε και η ίδια κάνει έναν αντίστοιχο διαγωνισμό φωτογραφίας και θεωρούμε ότι θα είναι συμπαραστάτες της προσπάθειας μας. Το περιοδικό του Παντείου, Παντειακά Νέα είναι ένα ακόμα έντυπο στο οποίο θα δημοσιευθεί ο διαγωνισμός καθώς είναι ένα περιοδικό το οποίο διαβάζεται  από τους φοιτητές του Πανεπιστημίου.
Τέλος όπως και με τα εξειδικευμένα sites, θα αποτανθούμε σε εξειδικευμένα περιοδικά τα οποία ασχολούνται με τη φωτογραφία. Έτσι τα περιοδικά Φωτογράφος, Φωτογραφικό Είδωλο και Photonet, τα οποία απευθύνονται σε κοινό που μας ενδιαφέρει άμεσα, θα είναι συμπαραστάτες μας σ΄ αυτή την προσπάθεια με δημοσιεύσεις που θα αφορούν το διαγωνισμό και το σκοπό του. Όσον αφορά την outdoor διαφήμιση, αυτή θα γίνει με αφίσες και  flyers. Επειδή μας ενδιαφέρει άμεσα να προσεγγίσουμε τους φοιτητές του Πανεπιστημίου και να κάνουμε το γεγονός ευρύτερα γνωστό, πρώτιστα σ’ αυτούς, οι αφίσες θα τοιχοκολληθούν μόνο στο Πανεπιστήμιο και στους περιβάλλοντες χώρους, όπως και τα flyers που θα μοιραστούν .
Θεωρούμε ότι με τους τρόπους που αναπτύχθηκαν παραπάνω έχουμε μια ολοκληρωμένη στρατηγική επικοινωνίας η οποία δεν απαιτεί μεγάλο κόστος και θα έχει απτά αποτελέσματα. Σκοπός μας είναι η προσέγγιση κυρίως των φοιτητών του πανεπιστημίου και η κινητοποίησή τους για ένα τόσο ευαίσθητο θέμα.  Από την άλλη θέλουμε να λάβουν μέρος στον διαγωνισμό όσο περισσότεροι άνθρωποι γίνεται, και επειδή θεωρούμε ότι ένας διαγωνισμός φωτογραφίας θα προσεγγίσει ερασιτέχνες φωτογράφους, δώσαμε βαρύτητα σε εξειδικευμένα έντυπα που ασχολούνται με τη φωτογραφία.     



ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ 

Η διοργάνωση ενός  event  για να είναι ρεαλιστική  πρέπει να είναι και υλοποιήσιμη.  Για αυτόν ακριβώς τον λόγο πριν προταθεί μια ιδέα θα πρέπει να έχουμε έρθει σε επαφή με τους  ανθρώπους που θα μπορούσαν  να βοηθήσουν στην υλοποίηση αυτή. Το να μιλάμε εξάλλου με ουτοπικές και πρακτικά ανεφάρμοστες «λαμπρές» ιδέες είναι ό,τι το  ευκολότερο.


Στη προκειμένη περίπτωση, το θέμα του event  που επιλέξαμε εμείς είναι ένας διαγωνισμός φωτογραφίας με επίκεντρο τις «Πράσινες Γωνιές της Αθήνας». Το θέμα επιλέχτηκε κατόπιν σκέψεως και κυρίως λόγω της ευαισθητοποίησης  όλων μας για το περιβάλλον τα τελευταία χρόνια.  Ο χώρος που θα φιλοξενήσει την έκθεση φωτογραφίας  κατόπιν επικοινωνίας μας με πολλούς οργανισμούς και φορείς καταλήξαμε πως θα είναι η «ΣΤΕΓΗ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΩΝ» καθώς ανταποκρίνεται στους όρους, τις προϋποθέσεις και το ευρύτερο πλάνο της ιδέας αυτής.
Φυσικά για να πραγματοποιηθεί το event μας μιλήσαμε με αρκετούς χορηγούς οι οποίοι είτε συμφώνησαν είτε προθυμοποιήθηκαν να μας βοηθήσουν. Οι εταιρείες επιλέχτηκαν με βάση το προφίλ της εταιρικής υπευθυνότητας τους  και την ευαισθητοποίηση -δραστηριότητά τους  σε σχέση με περιβαλλοντολογικά ζητήματα. Οι χορηγίες μας χωρίζονται σε τρείς κατηγορίες: χορηγίες σε είδος, χορηγίες χρηματικού ποσού και χορηγία σε φαγητό και ποτό για την εκδήλωση.


Σε πρώτο στάδιο θα αναφερθούμε στις χορηγίες σε είδος. Κατόπιν επικοινωνίας με το τμήμα Δημοσίων  Σχέσεων και Επικοινωνίας της αλυσίδας καταστημάτων ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ, δέχτηκαν να μας δωρίσουν ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές οι οποίες θα δοθούν στους τρεις πρώτους νικητές και δώρα όπως ipod και ψηφιακές βιντεοκάμερες τα οποία θα δοθούν με κλήρωση στην εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στο χώρο της ΣΤΕΓΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΩΝ.


Στη συνέχεια  επιλέχτηκε το τμήμα πολιτικών μηχανικών του ΕΘΝΙΚΟΥ ΜΕΤΣΟΒΕΙΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ για την έρευνα και την κατασκευή ράμπας. Το ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΕΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ πρωτοπορεί με τις έρευνες του και οι φοιτητές του είναι αναμφισβήτητα τόσο αξιόλογοι όσο ένας έμπειρος κατασκευαστής. Επιπροσθέτως, οι φοιτητές με τους οποίους επικοινωνήσαμε, σε περίπτωση υλοποίησης του project μας ήταν ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι με το σκοπό και η κατασκευή θα γίνει αφιλοκερδώς. Όσον αφορά τις  χορηγίες σε κάδρα και αφίσες για την εκδήλωση  η εταιρεία «ΙΚΕΑ» δέχτηκε να μας τα χορηγήσει καθώς το θέμα «Πράσινες Γωνιές της Αθήνας» έχει σχέση με την εταιρική ευθύνη που ακολουθεί η εταιρεία τα τελευταία χρόνια. Η «ΙΚΕΑ»  έχει εφαρμόσει την τελευταία πενταετία, φιλικές προς το περιβάλλον πρακτικές στις οποίες θα αναφερθούμε ενδεικτικά. Τέτοιες πρακτικές είναι αφενός η χρήση ξύλου, που φυτεύουν για την υπεύθυνη χρήση τους και την ανακύκλωσή τους μετέπειτα, η κατανάλωση λιγότερης ενέργειας με την μείωση από το 2005 κατά 25% χρησιμοποιώντας ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, η χρηματοδότηση σχολείων στο Πακιστάν καις την Ινδία  εκπαιδεύοντας τους εργάτες στις φυτείες βαμβακιού να χρησιμοποιούν νέες μεθόδους καλλιέργειας με λιγότερη χρήση εντομοκτόνων και νερού, προστατεύοντας παράλληλα το περιβάλλον και, τέλος, η αντικατάσταση στην πώληση λυχνιών πυρακτώσεως προσφέροντας λαμπτήρες αλογόνου που καταναλώνουν 30% λιγότερη ενέργεια από τους κλασσικούς λαμπτήρες.


Σε δεύτερο στάδιο θα αναφερθούμε στις χορηγίες χρηματικού ποσού. Η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας Vodafone επιλέχτηκε λόγω του ευαισθητοποιημένου προφίλ της σχετικά με το περιβάλλον. Η εταιρεία τα τελευταία χρόνια έχει προβεί σε ενέργειες όπως η ανακύκλωση κινητών τηλεφώνων, μπαταριών, συσσωρευτών μπαταριών μολύβδου, μείωση κατανάλωσης χαρτιού για τις  λειτουργικές ανάγκες της εταιρείας, εξοικονόμηση ενέργειας στα γραφεία της εταιρείας και στο δίκτυό τους, ανακύκλωση ηλεκτρικού και ηλεκτρονικού εξοπλισμού. Η συμμετοχή σε εκδηλώσεις που προάγουν την περιβαλλοντική υπευθυνότητα είναι άμεση και αυτό το διαπιστώσαμε μετά την επικοινωνία μας με την κα Μαρία Μαρσέλου, στέλεχος Μάρκετινγκ, η οποία μας διαβεβαίωσε πως η εταιρεία θα χορηγούσε το event μας με μεγάλη χαρά. ‘Άλλος οργανισμός, ο οποίος συμφώνησε να χορηγήσει  το εγχείρημά  μας αυτό, είναι ο τραπεζικός όμιλος «Marfin Egnatia Bank». Κατόπιν συνομιλίας με την κυρία Φερεντίνου, Υπεύθυνη Μάρκετινγκ και Εταιρικών Πελατών , μας εξέφρασε την στήριξή της στη προσπάθειά μας και μας διαβεβαίωσε πως  διατίθεται να μας στηρίξει, καθώς στο βραχυπρόθεσμο προγραμματισμό του ομίλου για το 2012 είναι οι δράσεις με περιβαλλοντικό ενδιαφέρον.


Τέλος, επικοινωνήσαμε με το Ίδρυμα Ευγενίδου το οποίο είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένο σε θέματα ατόμων με ειδικές ανάγκες και  αφού επικοινωνήσαμε με την κα Γαρδίκη, Υπεύθυνη Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, θέλησε να χρηματοδοτήσει την εν λόγω εκδήλωση με στόχο  τα άτομα με ειδικές ανάγκες να έχουν τις ίσες ευκαιρίες και προσβασιμότητα όπως όλοι οι άλλοι  συνάνθρωποί μας.


Η τελευταία χορηγία που λάβαμε είναι από την αλυσίδα super market «ΜΑΡΚΕΤ ΙΝ » η οποία διαφέρει σε σχέση με τις άλλες, καθότι είναι χορηγός σε προϊόντα και πιο συγκεκριμένα σε ποτό και φαγητό. Επικοινωνήσαμε με τον διευθυντή της επιχείρησης κ. Πέτρο Χαροντάκη, ο οποίος  μας συνεχάρη για τον σκοπό μας και πρόθυμα αποφάσισε να τροφοδοτήσει την εκδήλωσή μας με προϊόντα. Ο ίδιος ήρθε σε επικοινωνία με τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης κ. Θωμά Ράμμο, ο οποίος μετά χαράς δέχθηκε να προσφέρει την βοήθειά του χωρίς καμία αξίωση για προβολή της επωνυμίας της επιχείρησης του.



ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ EVENT 

Σε ό,τι αφορά στον τόπο διοργάνωσης της έκθεσης, υπάρχει η δυνατότητα να φιλοξενηθεί από τη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του ιδρύματος Ωνάση, ως ευγενική χορηγία. Αν όμως μια τέτοια ενέργεια, για οποιονδήποτε λόγο δεν είναι εφικτή, ο χώρος που θα στεγάσει την έκθεση θα είναι το Πάντειο Πανεπιστήμιο και πιο συγκεκριμένα ο κοινόχρηστος χώρος μπροστά από το αμφιθέατρο «Σάκης Καράγιωργας»  που βρίσκεται στο ισόγειο.


Η διάρκεια της εκδήλωσης θα είναι τρεις ημέρες. Η αρχική σκέψη ήταν να διαρκέσει μόνο μια μέρα, αλλά στη συνέχεια θεωρήσαμε ότι η παράτασή της θα εξυπηρετούσε καλύτερα το σκοπό της διοργάνωσής της, δηλαδή τη συγκέντρωση χρηματικού ποσού για την κατασκευή ειδικής ράμπας στο κτίριο της οδού Χιλλ. Εκτός των παραπάνω, ευελπιστούμε η παράταση της εκδήλωσης να δώσει τη δυνατότητα για περαιτέρω διαφήμιση, κάτι που δεν θα γινόταν στα πλαίσια μιας μονοήμερης διοργάνωσης.


ΟΡΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
Όροι συμμετοχής
·        Η συμμετοχή είναι ελεύθερη σε όλους.
·        Κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να λάβει μέρος στο διαγωνισμό με μία (1) δική του φωτογραφία που να είναι εντός του θέματος του διαγωνισμού, ανεξάρτητα από το χρόνο που τραβήχτηκε.
·        Ο συμμετέχων με την υποβολή των φωτογραφιών του, δηλώνει ότι οι φωτογραφίες αποτελούν δικά του έργα και συνεπώς δική του πνευματική ιδιοκτησία.
·        Απαγορεύεται η συμμετοχή με έργα τρίτων, αντεγραμμένα ή γενικώς μη πρωτότυπα και ξένα προς το συμμετέχοντα.
Υποβολή φωτογραφιών
·        Οι φωτογραφίες υποβάλλονται σε ψηφιακή μορφή από 1 Μαρτίου έως 1 Απριλίου 2012 στο e-mail: info@panteion.gr
·        Ανταποκρίνονται στα στάνταρ ποιότητας και ευκρίνειας του διαγωνισμού. Δεν γίνονται δεκτές εικόνες χαμηλής ανάλυσης ή με σοβαρά τεχνικά προβλήματα.
·        Σε περίπτωση έλλειψης ή ανακρίβειας κάποιων στοιχείων δεν θα είναι δυνατή η συμμετοχή.
Κριτική επιτροπή
·        Οι φωτογραφίες θα αξιολογηθούν από πενταμελή κριτική επιτροπή η οποία θ αποτελείται από φοιτητές του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου, οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για τη διοργάνωση της έκθεσης.
·        Η κρίση της επιτροπής είναι οριστική και δεν επιτρέπει ουδεμία ένσταση, αντίρρηση ή άλλη διεκδίκηση.
·        Η κριτική επιτροπή θα βραβεύσει τις καλύτερες φωτογραφίες και στη συνέχεια, οι πλέον ενδιαφέρουσες θα τυπωθούν και θα αποτελέσουν τον κορμό της φωτογραφικής έκθεσης του διαγωνισμού ενώ επίσης θα αναρτηθούν στο site του τμήματος cmc.panteion.gr.
Έκθεση και βραβεία
·        Τα εγκαίνια της έκθεσης και η απονομή των βραβείων θα γίνουν στο χώρο διοργάνωσης την Δευτέρα 2 Απριλίου 2012 ώρα 18:00
·        Το πρώτο βραβείο για την καλύτερη φωτογραφία είναι μια φωτογραφική μηχανή Canon EOS 1100Dφακό 18-55 IS, με μειούμενης αξίας βραβεία για τις επόμενες καλύτερες φωτογραφίες

  ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου