Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

Ομάδα Confusio Fundraising Event για το τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού

ΟΜΑΔΑ

Η ομάδα Confusio δημιουργήθηκε στα πλαίσια του εργαστηριακού μαθήματος “Διαχείριση Γεγονότων και Προσέλκυση Πόρων” των κατευθύνσεων Πολιτισμού και Διαφήμισης/Δημοσίων Σχέσεων του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου. Η πενταμελής ομάδα απαρτίζεται από τρεις φοιτήτριες της κατευθύνσης Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων (Κατσιφαράκη Ιωάννα, Πλατή Κατερίνα, Σταφυλάκη Μάρθα) και δύο φοιτήτριες της κατεύθυνσης Πολιτισμού και Πολιτιστικής Διαχείρισης(Θάνου Αλκμήνη, Ντμιντρένκο Βαλέρια). Κατά τις συναντήσεις μας αποφασίσαμε να οπτικοποιήσουμε το όνομα της ομάδας μας δημιουργώντας ένα αντιπροσωπευτικό logo ως προς την αισθητική και τα χαρακτηριστικά των μελών της.


EVENT

Περιγραφή του Event

O σχεδιασμός του event μας στηρίχθηκε στην ιδέα του να γνωστοποιήσουμε τις δράσεις, ενέργειες και διοργανώσεις του τμήματός μας, Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού και να χρηματοδοτήσουμε μέρος των δράσεων των φοιτητών του τμήματος.

Γρήγορα αποκλείσαμε μονοδιάστατες ιδέες, όπως αυτή μιας απλής συναυλίας. Το τμήμα Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού είναι ένα πολυδιάστατο τμήμα που απλώνει τις διάφορες ενέργειές του προς διάφορους τομείς (της ενημέρωσης, της ψυχαγωγίας κτλ) αυτό λοιπόν το προφίλ θα πρέπει να κρατήσουμε σαν ομάδα μέσω του σχεδιασμού της εκδήλωσης. Αποφασίσαμε έτσι, να σχεδιάσουμε ένα τριήμερο φεστιβάλ με μουσική και παράλληλες δραστηριότητες, που θα εντάσσετε στην ομάδα των Major Event. Πιο συγκεκριμένα, το event είναι θεματικό και ενέχει δραστηριότητες που υποστηρίζουν τα νέα μέσα, την τεχνολογία και φυσικά, την ψυχαγωγία.


Περιγράφοντας το πρόγραμμα ανά ημέρα:


Παρασκευή, 6 Απριλίου 2012(12μ.μ-8μ.μ):

Παρουσίαση των εργασιών του εργαστηρίου “Διαχείριση Γεγονότων και Προσέλκυση Πόρων” για το κοινό και εκπροσώπους επενδυτών.

Προυσίαση προγράμματος εκδηλώσεων ΕΜΠο και Παντείου για το 2012.

Stand Χορηγών

Market Area Merchandising Stuff

Photobooth

Simulecast για συνεχή ενημέρωση στην ροή του προγράμματος

Ηλεκτρονικά Παιχνίδια

projections

Σάββατο, 7 Απριλίου 2012(12μ.μ-12π.μ.):

Παρουσίαση προγράμματος εκδηλώσεων ΕΜΠο και Παντείου για το 2012

Ηλεκτρονικά Παιχνίδια

Market Area Merchandising Stuff

Stand Χορηγών

Simulecast για συνεχή ενημέρωση στην ροή του προγράμματος

projections

Photobooth

Συναυλία The Burger Project, Ζακ Στεφάνου, Penny and the Swinging Cats.

Ομάδες παραστατικών τεχνών.

Κυριακή, 8 Απριλίου 2012(12 μ.μ., 8μ.μ):

Παρουσίαση προγράμματος εκδηλώσεων ΕΜΠο και Παντείου για το 2012

Ηλεκτρονικά Παιχνίδια

Stand Χορηγών

Market Area Merchandising Stuff

Simulecast για συνεχή ενημέρωση στην ροή του προγράμματος

projections

photobooth

Επιλογή project από επενδυτική ομάδα για υλοποίηση.


Για την συναυλία επιλέξαμε γνωστούς καλλιτέχνες της ελληνικής μουσική σκηνής που να έχουν στο ρεπερτόριό τους διασκευές δημοφιλών ελληνικών και ξένων τραγουδιών. Η ομάδα παραστατικών τεχνών, που επιλέξαμε, δημιουργήθηκε το 2011 και συντελείται από τους τελειόφοιτους σπουδαστές της Κρατικής Σχολής Μπαλέτου. Η ομάδα αυτή είναι μια πειραματική ομάδα που δεν ασχολείται με τον χορό με την παραδοσιακή έννοια του όρου, αλλά πειραματίζεται γύρω από σειρά τομέων που έχουν σχέση με την κίνηση του σώματος και την έκφραση των συναισθημάτων μέσα από τον χορό και την μουσική, όπως η κινησιολογία, το χοροθέατρο και τα ακροβατικά. Παράλληλα, θα παρουσιαστούν τα projects των φοιτητών που συμμετέχουν στο εργαστηριακό μάθημα "Διαχείριση Γεγονότων και Προσέλκυση Πόρων". Θα υπάρχει η δυνατότητα υλοποίησης κάποιων από αυτά τα projects μετά από εξέταση και επιλογή των επενδυτών που η ομάδα μας θα έχει προσεγγίσει νωρίτερα.


Με βάση τον σχεδιασμό του event θεωρούμε ως καταλληλότερο χώρο διεξαγωγής τον πολυχώρο Τεχνόπολις-Γκάζι. Οι λόγοι που επιλέξαμε το συγκεκριμένο venue είναι η τοποθεσία του-όχι μόνο βρίσκεται στο κέντρο της πόλης, αλλά είναι και εύκολα προσβάσιμο-, η ιστορικότητα του κτιρίου, το brand της Τεχνόπολις που μας εξυπηρετεί κατά την προώθηση του event, καθώς και η διαθεσιμότητά του κατά τις συγκεκριμένες ημερομηνίες διεξαγωγής του φεστιβάλ. Συγκεκριμένα, η συναυλία θα διεξαχθεί στην αίθουσα “Τάκης Παπατσώνης-Φούρνοι” (Κωδικός Δ6) και οι παράλληλες δραστηριότητες θα λάβουν χώρα στην αίθουσα “Κωνσταντίνος Καβάφης” (Κωδικός Δ7).


Αφότου αναλύσαμε την κεντρική ιδέα του event, οφείλουμε να παραθέσουμε τους βασικούς παράγοντες του μάκρο-περιβάλλοντος που επηρρέασαν τόσο τις επιλογές μας ως προς τον σχεδιασμό του event όσο και τις αποφάσεις που κληθήκαμε να πάρουμε στην ανά στάδια ανάπτυξη της ιδέας μας.

Παραθέτουμε, λοιπόν, εδώ, αναφορικά τις κατηγορίες αυτών των παραγόντων:

Political/Legal

Από την τιμή πώλησης των εισιτηρίων το 26,5% πηγαίνει στην καταβολή ΦΠΑ(13%), στην θεώρηση των εισιτηρίων(5%), στα δικαιώματα δημόσιας εκτέλεσης (7%) και στο commission fee των διανομέων εισιτηρίων(1,5%).

Κοντά στην ημερομηνία διεξαγωγής της εκδήλωσης πρόκειται να πραγματοποιηθούν εκλογές.

Υπάρχει συρρίκνωση των δημοτικών φορέων και πλέον λίγα άτομα δουλέυουν σον πολιτιστικό φορέα Τεχνόπολις.

Η νομοθεσία περί δημόσιων ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων ενέχει περιορισμούς για την εύρεση πόρων εκτός δημοσίου.

Economic

Οικονομική κρίση στην Ελλάδα.

Μείωση των εισοδημάτων που συνεπάγεται μείωση του καταναλωτισμού, ακόμα και για τα πολιτιστικά αγαθά.

Κλιμακωτή αύξηση των τιμών σε πρώτες ύλες και αγαθά.

Αύξηση των αντιτίμων εισιτηρίων για τα ΜΜΜ.

Αύξηση των ποσοστών ανεργίας, ειδικά στα ποσοστά των νέων που αφορούν και τον πυρήνα της ομάδα-στόχου του event.

Συνεχόμενες έκτακτες εισφορές για τους φορολογουμένους που συνεπάγεται αδυναμία πρόβλεψης της οικονομικής κατάστασης του target group κατά το διάστημα διεξαγωγής της εκδήλωσης.

Συρρίκνωση των διαθέσιμων budget των ιδιωτικών(ακόμη και πολυεθνικών εταιριών)

Οι περισσότερες εταιρίες χρηματοδοτούν ενέργιες που μπορούν να ενταχθούν στα πλαίσια ΕΚΕ τους.

Social/Cultural

Κοινωνικές αναταράξεις.

Περίοδος εκλογών->πορείες, απεργίες ΜΜΜ;

Το μέλλον της χώρας δεν είναι ξεκάθαρο.

Ψυχαγωγία στο σπίτι vs οικονομικές εναλλακτικές για συμμετοχή σε πολιτιστικά δρώμενα.


Γενικότερα η κοινωνική, οικονομική και πολιτική κατάσταση στη χώρα συνοδεύεται από αμφιβολία, δυσοίωνες προβλέψεις για το μέλλον, αναταράξεις, αναδομήσεις ραγδαίες αλλαγές και αποδομήσεις σε όλους τους τομείς της οικονομίας και του πολιτικού συστήματος που επηρρεάζουν τον κοινωνικό παράγοντα.

Technological

Λόγω της δυσμενούς οικονομικής κατάστασης της χώρας την ίδια περίοδο με την προώθηση του event μέσω internet θα υπάρχει κύμα υπερπληροφόρησης από την πλευρά των υποψηφίων των πολιτικών κομμάτων στο internet ακαι ειδικότερα στα social media.

Αυξημένα αποτελέσματα αναζήτησης στον όρο “φεστιβάλ” ή festival.

Demographic

Κύμα μετανάστευσης νέων για σπουδές και εργασία στο εξωτερικό(περιλαμβανομένης και μερίδας του target group του event)

Physical/Environmental

Πιθανή κακοκαιρία κατά τη διάρκεια διεξαγωγής του φεστιβάλ.

Μικρός αριθμός κάδων ανακύκλωσης κοντά στον πολυχώρο Τεχνόπολις.

Competitive

Διοργάνωση ARK festival 17-18 Μαρτίου 2012 με συμμετοχή των Burger Project και χαμηλότερο αντίτιμο εισιτηρίου στην Πάτρα.

Διοργάνωση Plissken Festival 12 Μαϊου 2012 στο Κέντρο Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος.

Όσον αφορά το μίκρο-περιβάλλον του event έχουμε 4 κατηγορίες.

Suppliers.

(Με τον όρο suppliers εννοούμε όλους τους εξωτερικούς συνεργάτες της ομάδας Confusio για το event). Αναφορικά αυτοί είναι:

Πάντειο Πανεπιστήμιο

Τμήμα Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού

Πολυχώρος Τεχνόπολις Δήμου Αθηναίων

Οικονομικοί Χορηγοί

Τυπογραφείο

ΜΜΕ(συμπεριλαμβανομένων των χορηγών επικοινωνίας)

Μουσικοί

Γραφεία εξοπλισμών (Backline, AV, games)

Caterer

Ηχολήπτης, ομάδα παραγωγής

Εθελοντές

Φοιτητές κατεύθυνσης ΜΜΕ και Δημοσιογραφίας του τμήματος ΕΜΠο

Distributors

Όλοι οι διανομείς φυλλαδίων,αφισών και εισιτηρίων

Customers

Πυρήνας Target Group:18-25.

Competition

Όλες οι εταιρίες παραγωγής πολιτιστικών εκδηλώσεων και συναυλιών ειδικότερα.


Κατά τον στρατηγικό σχεδιασμό του event, γενικότερα, λάβαμε υπ’όψιν μας την ανάλυση SMARTER. Κατά αυτόν τον τρόπο οι βασικοί στόχοι του event είναι συγκεκριμένοι(S), μετρήσιμοι(Μ), Εφικτοί(Α), Ρεαλιστικοί(R), Χρονικά Δεσμευτικοί (T), αξιολογήσιμοι (E) και να επιδέχονται επαναξιολόγησης (R). Ανά κατηγορία, λοιπόν, με τη διοργάνωση του event ανά ετήσια βάση στοχεύουμε:


Στρατηγική του Event: Γνωστοποίηση των δράσεων του Παντείου Πανεπιστημίου σε ετήσια βάση.

Όραμα: Σταδιακή οικονομική αυτάρκεια του Τμήματος Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού για τις εκδηλώσεις του.

Βραχυπρόθεμοι Στόχοι

Γνωστοποίηση των ετήσιων δράσεων του Παντείου Πανεπιστημίου.

Ανεύρεση χορηγών και άλλων τρόπων χρηματοδότησης του event.

Συνεργασία με τον πολυχώρο Τεχνόπολις.

Διοργάνωση του event με βάση τις βασικές αρχές και εφαρμογές του διεθνούς event management.

Ανάπτυξη ορθής στρατηγικής επικοινωνίας.

Μακροπρόθεσμοι Στόχοι

Ανάπτυξη μόνιμης συνεργασίας με τον πολυχώρο Τεχνόπολις.

Μία κυρίαρχη θέση στην πολιτιστική ατζέντα της πόλης, ετησίως.

Εξέλιξη του event σε hallmark event συνεδεμένο τόσο με το όνομα του Παντείου Πανεπιστημίου όσο και με τον πολυχώρο Τεχνόπολις.

Χρηματοοικονομικοί Στόχοι

Αύξηση των κερδών κατά 20% κατά την επόμενη 5ετία.

Μερική οικονομική εξασφάλιση των άλλων δράσεων του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού, όπως του Εργαστηρίου Σχαδιασμού και Οργάνωσης Εκθέσεων, των συνεδρίων και ημερίδων κ.α., από τον πρώτο, κιόλας, χρόνο διοργάνωσης της εκδήλωσης.

Στρατηγικοί Στόχοι

Γνωστοποίηση των ετήσιων δράσεων του Παντείου Πανεπιστημίου.

Establish του brand του φεστιβάλ στην αγορά.

Ηγετική θέση τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού στην καινοτομία.

Εξέλιξη του event σε hallmark event συνεδεμένο τόσο με το όνομα του Παντείου Πανεπιστημίου όσο και με τον πολυχώρο Τεχνόπολις.

Τέλος, καθ’όλο το σχεδιασμό της εκδήλωσης αναπτύξαμε εναλλακτικές εφαρμογές ανά στάδιο. Αναφορικά οι πιο σημαντικές παραμέτροι που λάβαμε υπ’όψιν μας αφορούσαν:

Τις απρόβλεπτες καιρικές συνθήκες της εποχής.

Τη δυσκολία εύρεσης οικονομικών χορηγιών.

Το μέγεθος του event.

Τη διαθεσιμότητα και την καταλληλότητα πιθανών χώρων διεξαγωγής για την εκδήλωση.

Τη διαθεσιμότητα καλλιτεχνών κατά το ορισμένο διάστημα διεξαγωγής του φεστιβάλ.

Τις επιθυμίες και καταναλωτικές τάσεις του πυρήνα του target group μας.

Το Crowd Management και τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας και υγιεινής εντός των χώρων διεξαγωγής.

Τις πραγματικές τιμές αγοράς για τον σχεδιασμό του budget.

Τις παγκόσμιες αρχές cultural brand management. και τέλος:

Τις βασικές αρχές event marketing.


MARKETING


Έχοντας παραθέσει τον στρατηγικό σχεδιασμό του event μας οφείλουμε να επισημάνουμε πως κύριος στόχος μας είναι η γνωστοποίηση των μορφωτικών δράσεων και των προγραμμάτων του Παντείου Πανεπιστημίου, και σκοπός του event είναι τα κέρδη που αποκομίζονται να διατίθενται στο τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου προκειμένου να καλύπτονται ανάγκες για άλλες δραστηριότητες του τμήματος. Όσον αφορά τον πυρήνα(core) του target group, που στοχεύει το event, αποτελείται από γυναίκες και άντρες,18-25 χρονών, κυρίως σε προπτυχιακούς φοιτητές, ενθουσιώδεις με την μουσική και τις ζωντανές εμφανίσεις.

Η εκδήλωση θα είναι μεγάλης κλίμακας(major event) και θα πραγματοποιηθεί στον πολυχώρο Τεχνόπολις στο Γκάζι, για την οποία θέτουμε έως μακροπρόθεσμο στόχο την εξέλιξή της σε hallmark event. Κατά την διάρκεια της συναυλίας θα ενθαρρύνεται η χρήση των social media. Τα βασικά στοιχεία που θέλουμε να επικοινωνήσουμε τόσο προς το κοινό όσο και προς τα μέσα είναι ότι συμμετέχουμε ως ομάδα πανεπιστημίου, οι πόροι θα δοθούν για συγκεκριμένες ενέργειες του ΕΜΠο, συνεργαζόμαστε με έναν εξίσου γνωστό φορέα-τον πολυχώρο Τεχνόπολις- και στο φεστιβάλ μας μετέχουν καταξιωμένοι Έλληνες μουσικοί. Συγκεκριμένα, όσον αφορά την στρατηγική επικοινωνίας, έχει χωριστεί σε δύο κομμάτια, το πρώτο αφορά το πλάνο διαφήμισης και το δεύτερο το πλάνο δημοσίων σχέσεων. Ξεκινώντας από το κομμάτι της διαφήμισης θα συνεργαστούμε στα πλαίσια χορηγίας της επικοινωνίας τα εξής κανάλια επικοινωνίας:

Τηλεοπτικά Μέσα: Για την τηλεοπτική προώθηση του event έχουμε επιλέξει τα κανάλια Mega και Mtv. Στα spot που θα παίζονται στα κανάλια τους θα αναφέρονται ως χορηγοί επικοινωνίας, ενώ το logo τους θα τοποθετηθεί σε όλη την έντυπη και ψηφιακή διαφήμιση του event, συμπεριλαμβανομένων των δελτίων τύπου προς όλα τα ΜΜΕ.


Έντυπα Μέσα: Τα επιλεγμένα έντυπα μέσα (Athens Voice, Metropolis, Πρώτο Θέμα, Κ Καθημερινής, Αθηνόραμα) θα έχουν την ευκαιρία να τοποθετήσουν τις έντυπες διαφημίσεις τους μέσα στον χώρο της εκδήλωσης και θα έχουν την δυνατότητα να πάρουν συνεντεύξεις από τους τραγουδιστές. Όσον αφορά τις δωρεάν εφημερίδες θα μπορούν να τοποθετήσουν stands μέσα στο χώρο της εκδήλωσης.


Ραδιόφωνο: Η εκδήλωση θα προσφέρει στους ραδιοφωνικούς σταθμούς (Εν λευκώ/ best fm, Kiss, Spam radio) την ευκαιρία να τοποθετήσουν τα λογότυπα τους σε όλα τα έντυπα μέσα που θα χρησιμοποιηθούν για την προώθηση του event. Σαν αντάλλαγμα θα μεταδίδουν το διαφημιστικό σποτ της εκδήλωσης σε διάστημα τουλάχιστον 10 ημερών.


Sites/internet: Αποστολή δελτίων τύπου και ανάρτηση banner: Athens daily secret, cosmos.gr, avopolis.gr, buldoza.gr, symvaineistinpoli.gr, panteio.gr(cmc.panteion.gr).


Outdoor: Εκτυπώσεις αφισών και φυλλαδίων και διανομή τους σε πανεπιστημιακούς χώρους και κεντρικά σημεία της Αθήνας.


PR Activation: Δελτία Τύπου(press releases) και επαφές με χορηγούς επικοινωνίας και media γενικότερα.


Social media: δημιουργία facebook group, twitter account και hash tag(#event_music_remake). Ακόμη και κατά την ημέρα διεξαγωγής του event θα τοποθετηθεί στην συναυλιακή αίθουσα μία γιγαντοοθόνη που θα προβάλλονται Live τα tweets με το συγκεκριμένο hash tag. Με την χρήση location based applications (foursquare, facebook places) οι χρήστες κάνοντας check-in θα έχουν την δυνατότητα να κερδίσουν ένα discount 15% στις δραστηριότητες που θα λάβουν χώρα στο market area. Επίσης, θα δημιουργήσουμε blog που θα περιέχει λεπτομέρειες σχετικά με το event, φωτογραφίες πληροφορίες για τους τραγουδιστές και συζητήσεις μεταξύ των αναγνωστών.


Word of mouth: Οι παραπάνω ενέργειες μέσω social media αποσκοπούν στην επίτευξη word of mouth και σε buzz. Στόχος μας είναι να «χτίσουμε» την σχέση μας με το κοινό, να δημιουργήσουμε δηλαδή ένα engagement(ένα relationship engagement).


Guerilla marketing: Σχετικά με την προώθηση του event, ένα μήνα πριν την ημερομηνία της εκδήλωσης θα στήσουμε ένα μεγάλο επιτραπέζιο(jenga) στο οποίο θα αναγράφονται σε όλα τα κομμάτια του οι πληροφορίες για το event. Δηλαδή, η ημερομηνία, η ώρα διεξαγωγής, οι καλλιτέχνες και οι δραστηριότητες. Παράλληλα, πάνω σ’ αυτά, μπορούμε να δίνουμε στους συμμετέχοντες την δυνατότητα να αφήσουν και τα δικά τους σχόλια.

Επίσης, μια τελευταία ενέργεια που αφορά στο guerilla marketing είναι η δημιουργία QR code stickers τα οποία θα τοποθετηθούν σε διάφορα μέρη της Αθήνας καθώς και στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, με σκοπό οι χρήστες να παραπέμπονται στους διάφορους ιστότοπους του event (event blog, twitter account, facebook group).

Μπορείτε να βρείτε εδώ την στρατηγική επικοινωνίας αναλυτικά.

Στον εσωτερικό χώρο της Τεχνόπολης και έξω από τις αίθουσες θα τοποθετηθούν πίνακες στους οποίους θα μπορούν να κολληθούν έγχρωμα «post-it» και οι επισκέπτες θα έχουν την δυνατότητα να γράψουν ένα δικό τους προσωπικό μήνυμα. Μετά το πέρας του event το ταμπλό αυτό θα φωτογραφηθεί και προκειμένου να πετύχουμε engagement με το κοινό μας θα γίνει upload στο facebook group μας και ο καθένας θα μπορεί να κάνει tag τον εαυτό του στο σχόλιο που του ανήκει.


SWOT ANALYSIS


Strengths

-αξιόπιστο, ευρέως γνωστό μέρος (Τεχνόπολις)

- προσβάσιμο στο κοινό-στόχος

-Αναγνωρισμένοι τραγουδιστές

-Δημιουργία buzz μέσω της κοινωνικής δικτύωσης

Weaknesses

-έλλειψη χρηματοδοτήσεων

-Συρρίκνωση των ΜΜΕ

-Συρρίκνωση των επιχειρήσεων

Opportunities

-γνωστοποίηση του Παντείου Πανεπιστημίου, και του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού

-Fundraising event

Threats

-εποχιακά πάρτι

-οικονομική κρίση (μειωμένη καταναλωτική δύναμη)

-Βλ. PESTEL ανάλυση


BUDGET and FUNDING


Το συνολικό κόστος του event ανέρχεται στα 18,489 ευρώ. Αυτό το ποσό χωρίζεται στις αμοιβές και τα έξοδα των καλλιτεχνών (4.450 ευρώ), στα έξοδα παραγωγής (8.400 ευρώ) , στo κόστος του Marketing (5,100) και στο 3% των παραπάνω ποσών για απρόοπτα έξοδα (539 ευρώ).


Για την κάλυψη των εξόδων έχουμε αναπτύξει τρία κανάλια εσόδων. Το πρώτο αφορά τα εισιτήρια και τα έσοδα του merchandising. Έτσι, το αντίτιμο για την συμμετοχή στις δραστηριότητες του φεστιβάλ είναι 5 ευρώ, ενώ για την παρακολούθηση της συναυλίας 7 ευρώ. Παράλληλα, ένας επισκέπτης μπορεί να αγοράσει μπλούζα(5 ευρώ), κονκάρδα(1 ευρώ) ή βραχιόλι (2 ευρώ).Το δεύτερο κανάλι εσόδων, αφορά οικονομικές χορηγίες που ανέρχονται στην κάλυψη εξόδων 10.000 ευρώ(αναλυτικά τις παροχές από και προς υποστηρικτές και χορηγούς, μαζί με τη λίστα προτεινόμενων εταιρειών μπορείτε να τις βρείτε εδώ). Το τελευταίο, αφορά δωρεές διαφόρων ενδιαφερομένων, τις οποίες δεν μπορούμε να υπολογίσουμε επακριβώς. Μπορείτε να βρείτε το αναλυτικό budget εδώ.


Gantt Chart


Τέλος, για να συντονίσουμε όλες αυτές τις ενέργειες θεωρήσαμε απαραίτητη τη δημιουργία διαγράμματος Gantt για την εύρυθμη λειτουργία των ομάδων εργασιών και την διευκόλυνση εποπτείας αυτών.



Ευχαριστούμε πολύ!


Αλκμήνη Θάνου

Ιωάννα Κατσιφαράκη

Βαλέρια Ντμιντρένκο

Κατερίνα Πλατή

Μάρθα Σταφυλάκη





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου