Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ,ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ ΠΟΡΩΝ

ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΕΣ: Α.ΓΚΑΖΗ – ΜΠ.ΤΣΑΚΑΡΕΣΤΟΥ

ΟΜΑΔΑ PROZAK :

ΜΟΥΣΚΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ-ΙΩΑΝΝΗΣ

ΑΦΕΝΤΑΚΗ ΙΩΑΝΝΑ

ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ ΑΛΙΚΗ

ΚΟΥΡΑ ΑΝΝΑ

ΤΑΓΚΑΤΙΔΗ ΕΛΕΝΗ-ΜΑΡΙΑ

ΚΑΓΚΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑ



ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

1. Εισαγωγικά

2. Ο Χώρος

3. Καλλιτεχνικό υπόβαθρο

4. Ψυχολόγοι-Ομιλητές

5. Act

6. Party

7. Blog

8. Προώθηση

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Το event το οποίο αποφασίσαμε να πραγματοποιήσουμε θα πραγματεύεται τα πρότυπα τα οποία προβάλλονται από την κοινωνία και την επίδραση που ασκούν στην προσωπικότητά μας. Θέσαμε ως βασικό στόχο το event μας να είναι διαδραστικό και να δημιουργήσει ένα κλίμα οικειότητας μεταξύ των συμμετεχόντων και όλων των συντελεστών της προσπάθεια αυτής. Το event θα διαρκέσει μία ημέρα, το Σάββατο 19/05/2012, και θα περιλαμβάνει πολλές δραστηριότητες οι οποίες θα γεμίσουν το απόγευμα των συμμετεχόντων ευχάριστα και δημιουργικά.

Όλα τα τεχνικά μέσα για την επίτευξη της εικόνας του χώρου θα είναι προϊόν δικιάς μας εργασίας όπως η έκθεση φωτογραφίας, η προβολή βίντεο και ταινιών, το act αλλά και η διασκέδαση.

Ο χώρος θα μας παραχωρηθεί δωρεάν από την διεύθυνση του «Βυρσοδεψείου» η οποία και παλαιότερα έχει δείξει ότι υποστηρίζει τέτοιου είδους ενέργειες οι οποίες γίνονται από νέους ανθρώπους και έχουν ως στόχο την ενημέρωση αλλά και την ψυχαγωγία.

Επίσης, οι επιστήμονες-ψυχολόγοι που αποτελούν ένα από τα πιο σημαντικά κομμάτια του event και θα συμβάλλουν στην σωστή τοποθέτηση επί του ζητήματος, δέχτηκαν να συμμετέχουν αφιλοκερδώς υπογραμμίζοντας με αυτό τον τρόπο και τον αρχικό στόχο του event μας, ο οποίος κυμαίνεται στα πλαίσια της δημιουργίας χωρίς κάποιο budget.

Ξεκινώντας την προσπάθεια προώθησης και διαχείρισης του επιστημονικού-πολιτιστικού γεγονότος μας ήδη τρεις μήνες πριν την ημέρα του event έχουμε καταφέρει να ολοκληρώσουμε όλο το υλικό που σχετίζεται με το θέμα των προτύπων και της διαχείρισης αλλά και να διαφημιστούμε με κάθε τρόπο από το Διαδίκτυο, το ραδιόφωνο, τον Τύπο αλλά και μέσω φυλλαδίων στους δρόμους της πρωτεύουσας.


Ο ΧΩΡΟΣ









Ύστερα από σκέψη και αρκετές συναντήσεις αποφασίσαμε ο χώρος που θα φιλοξενήσει το event μας να είναι ευρύχωρος αλλά και πολύ φιλικός. Έτσι, καταλήξαμε στην επιλογή του Βυρσοδεψείου το οποίο αποτελεί έναν καινούριο καταπληκτικό βιομηχανικό χώρο στην Ορφέως 174, στο Βοτανικό. Το Βυρσοδεψείο παλιά ήταν όντως εργοστάσιο επεξεργασίας δερμάτων οπότε διατηρεί τον «αέρα» του παλιού αφού δεν έχει υποστεί καμία ανακαίνιση παρά μόνον συντήρηση. Το νεοκλασικό αυτό κτίριο είναι ένας τεράστιος χώρος, ο οποίος θα γεμίσει με αντικείμενα τα οποία θα βοηθήσουν στην ψυχαγωγία και την ενημέρωση των επισκεπτών και βρίσκεται σε ένα από τα γνωστότερα και ομορφότερα σημεία της Αθήνας, καθώς και η πρόσβαση σε αυτό είναι πολύ εύκολη (μετρό, λεωφορεία).

Αρχικά, στο χώρο υποδοχής έχουμε αποφασίσει να τοποθετήσουμε στους τοίχους έργα-φωτογραφίες καλλιτεχνών τα οποία θα προμηνύουν το αντικείμενο του event. Στη συνέχεια ο χώρος θα δημιουργηθεί θυμίζοντας ένα νεοκλασικό σπίτι αφού θα τοποθετήσουμε τρείς πολυθρόνες στο κέντρο του δωματίου για τους ψυχολόγους και γύρω από αυτές πολύχρωμα μαξιλάρια για τους επισκέπτες που θα λάβουν μέρος στην συζήτηση γύρω από το θέμα των προτύπων που υιοθετούν οι άνθρωποι σήμερα. Αργότερα ο κεντρικός χώρος θα αναδιαμορφωθεί αφαιρώντας τις πολυθρόνες για να ακολουθήσει το act. Έπειτα η βραδιά θα ολοκληρωθεί με το party στο οποίο άφθονο φαγητό και ποτό θα περιμένει τους συμμετέχοντες στον μπουφέ του χώρου ενώ μουσική θα καταλάβει το χώρο μέσω των ηχείων που θα είναι τοποθετημένα εξαρχής στα τρία δωμάτια που μας έχουν παραχωρηθεί.

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ

Μία ακόμα ιδέα που σκεφτήκαμε ότι θα αυξήσει την ποιότητα του event μας και θα καταστήσει το περιβάλλοντα χώρο ακόμα πιο ενδιαφέροντα, είναι η αναφορά στην εμπλοκή της τέχνης με το θέμα μας και η έκφραση της ανάλογης καλλιτεχνικής δημιουργίας. Με την έννοια αυτή έχουμε σχεδιάσει να εφαρμόσουμε ένα συγκεκριμένο concept, το οποίο εξηγείται σε αυτή την ενότητα.

Συγκεκριμένα, αντλούμε το περιεχόμενο αυτής της ιδέας από την προφανή ανάμειξη της τέχνης του κινηματογράφου με το ζήτημα της προβολής των προτύπων. Αυτό συμβαίνει σε δύο επίπεδα. Στο πρώτο έχουμε τις ταινίες στις οποίες μπορούν να εξευρεθούν πάρα πολλά παραδείγματα προτύπων, είτε αυτά αποτελούν θέματα της ταινίας, οπότε προβάλλονται συνειδητά και καταδικάζονται από τους δημιουργούς, είτε εντάσσονται στο πλαίσιο της ταινίας χωρίς το σκοπό της αποτροπής τους και μεταβιβάζουν λανθάνοντα μηνύματα στο υποσυνείδητο του θεατή.

Όσον αφορά στο πρακτικό κομμάτι, αποσπάσματα ταινιών και των δύο ειδών θα προβάλλονται στο video wall που θα βρίσκεται στο χώρο μας καθ’ όλη τη διάρκεια του event, τα οποία θα έχουμε συνδέσει αρμονικά σε ένα ενιαίο βίντεο. Σκοπός αυτής της πρακτικής είναι η ενίσχυση της ατμόσφαιρας που επιδιώκουμε να δημιουργήσουμε, η ακόμα μεγαλύτερη ανάδειξη του νοήματος του θέματος μέσα από την 7η τέχνη και συνεπώς η ευκολότερη ψυχολογική απορρόφηση των νοημάτων από το κοινό. Είναι σημαντικό η σκέψη και η πρόθεση των επισκεπτών μας να εναρμονιστεί με το περιβάλλον και κάτι τέτοιο το πετυχαίνουμε και με αυτόν τον ισχυρό τρόπο. Ουσιαστικά, τα αποσπάσματα αυτά θα λειτουργούν σαν background της διαδικασίας διεξαγωγής του event.

Σε δεύτερο επίπεδο, έχουμε σκεφτεί να διακοσμήσουμε ένα μέρος του τοίχου του χώρου μας με διαφημίσεις, παλιές ή καινούργιες, που χρησιμοποιούν σταρ του Χόλυγουντ ή τραγουδιστές προκειμένου να προωθήσουν τα προϊόντα τους, δημιουργώντας τα ανάλογα πρότυπα που είναι γνωστό πόσο επηρεάζουν τη κρίση του μέσου καταναλωτή. Σε αυτό τον τομέα είναι φανερό πώς μουσικοί-ηθοποιοί έχουν συμβάλλει στην επιβολή προτύπων π.χ κλασική είναι η διαφήμιση των τσιγάρων «Chesterfield» η οποία προβάλει τη μεγάλη σταρ Ρίτα Χέυγουορθ να ποζάρει με το ομώνυμο τσιγάρο( πρότυπο μοιραίας και sex-symbol γυναίκας καπνίζει τη συγκεκριμένη μάρκα, ο συνειρμός που δημιουργείται στο ασυνείδητο καθοδηγεί μεγάλες μάζες του κοινού).




















Στη συνέχεια η ιδέα μας εξελίσσεται παίρνοντας διαστάσεις καλλιτεχνικής δημιουργίας. Ως αντιπαράθεση (σκηνογραφική και νοηματική) στον παραπάνω τομέα, έχουμε αποφασίσει να εκμεταλλευτούμε και τον απέναντι τοίχο του προαναφερθέντος, με την ίδια λογική αλλά με διαφορετικό περιεχόμενο και στόχο. Σε αυτόν θα αναρτήσουμε φωτογραφίες μεγεθυμένες και προσαρμοσμένες σε ειδικές αφίσες, οι οποίες θα προέρχονται από νέους καλλιτέχνες φωτογράφους. Πρόκειται για άτομα της ηλικίας μας που γνωρίζουμε προσωπικά και ασχολούνται με τη φωτογραφία και δέχτηκαν να μας βοηθήσουν στη δουλειά μας. Όσον αφορά το θέμα των φωτογραφιών, τους ζητήσαμε απλά να λειτουργήσουν τελείως ελεύθερα και να δημιουργήσουν με βάση τις πρώτες εικόνες που τους έρχονται στο μυαλό όταν συλλογίζονται τη θεματική μας. Επομένως, θα υπάρχουν φωτογραφίες με συγκεκριμένες απεικονίσεις και περιεχόμενο αλλά θα βρίσκουμε και αντίστοιχες πιο αφηρημένες, προϊόντα της ελεύθερης φαντασίας, απεγκλωβισμένες από τύπους και σχήματα, που αφήνουν χώρο στην ανάδυση σκέψεων και συναισθημάτων. Αυτό το είδος φωτογραφιών αντικατοπτρίζει και μία βασική πτυχή του θέματος μας και παίρνει το ρόλο της πρότασης λύσεων για τους προβληματισμούς μας. Έτσι, κατά κάποιο τρόπο δίνουμε μορφή στο θέμα μας, οι απορρέουσες ιδέες του event υλοποιούνται. Δημιουργείται επίσης η αντίθεση σε σχέση με το σημείο του χώρου με τις αφίσες των προτύπων των σταρ. Το κοινό μπορεί να παρακολουθήσει και να κατανοήσει τη διαφορά.


Κλείνοντας το κομμάτι αυτό, είναι φανερό πώς εμπλέκουμε την τέχνη στο event μας. Αφενός χρησιμοποιούμε με απτές εφαρμογές την ήδη υπάρχουσα τέχνη για να προσδώσουμε στο χώρο το απαιτούμενο νόημα και «χρώμα» για την ομαλή ένταξη του κοινού σε αυτόν. Αφετέρου βασιζόμαστε στην καλλιτεχνική δημιουργία νέων ατόμων, των οποίων τα έργα προσδίδουν ακόμα περισσότερο νόημα στο χώρο, βελτιώνουν την αισθητική και αποσκοπούν στο προβληματισμό του κοινού. Στόχος μας είναι το θέμα του event μας να μην μείνει μόνο σε θεωρητικό επίπεδο αλλά να αποκτήσει μορφή και παραστατικότητα. Αυτός ο τρόπος θα το καταστήσει πιο προσιτό στο κοινό και η αίσθησή του θα προκαλέσει ισχυρές εντυπώσεις. Μία δίοδος για να το πετύχουμε αυτό είναι η τέχνη.

ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ-ΟΜΙΛΗΤΕΣ

Μέσα στα πλαίσια του σκοπού της διοργάνωσής μας έχουμε καλέσει ως ομιλητές πρόσωπα κατάλληλα για την επεξήγηση των φαινομένων των προτύπων τόσο στους ενήλικες όσο και στην παιδική ηλικία. Η ομιλία ξεκινά από τα πρότυπα στην τηλεόραση, στα περιοδικά και φυσικά στον παγκόσμιο ιστό σε όλες τις ηλικίες και καταλήγει στις τεράστιες επιρροές που όλα τα παραπάνω μπορούν να ασκήσουν ακόμα και στις πιο μικρές ηλικίες με πολύ άσχημα αποτελέσματα που φτάνουν ακόμα και στον αυτισμό.

Για το λόγο αυτό έχουμε διάφορων ειδών ομιλητές. Κατ΄αρχάς, μια παιδοψυχολόγος θα μιλήσει για τα παιδιά και τα πρότυπα, μια νηπιαγωγός για την εμφάνιση της επιρροής των προτύπων στην καθημερινή συμπεριφορά των παιδιών και στη σχέση τους με συνομηλίκους τους, αλλά και μια ειδική παιδαγωγός για τον αυτισμό και την αποξένωση από τη φυσιολογική συμπεριφορά μιας καλής παιδικής ηλικίας. Φυσικά έχουμε καλέσει και μια ψυχολόγο για να καταθέσει ανώνυμα πάντα κάποιες από τις περιπτώσεις που έχει συναντήσει στην πορεία της ως ψυχολόγος σχετικά με τα πρότυπα και την ανθρώπινη συμπεριφορά, φτάνοντας και σε ανίατες περιπτώσεις.



Όλα αυτά όμως δεν θα γίνουν με τον τρόπο που όλοι γνωρίζουμε από διάφορες ομιλίες. Ο τρόπος της συζήτησης και της ομιλίας θα είναι διαδραστικός αφού οι ψυχολόγοι θα βρίσκονται μεν πιο ψηλά από το κοινό, σε περίοπτη θέση ώστε να ακούγονται καλύτερα, αλλά θα κάθονται σε ειδικά σχεδιασμένες άνετες πολυθρόνες σε ένα σκηνικό σαλονιού με πολλά χρώματα,προσιτές στο κοινό. Δίπλα τους θα υπάρχουν τραπεζάκια με αναψυκτικά και τσιπς. Θα μιλούν σαν μια μεγάλη παρέα και όχι σαν να διδάσκουν αλλά θα μοιάζουν περισσότερο με μια οικογένεια που θα μοιράζεται τους προβληματισμούς της και τις εμπειρίες της.

Θα μας μιλήσει επίσης η Σοφία Καριωτάκη, μία απόφοιτος Ψυχολογίας του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με master στο Keele University του Manchester στον τομέα της συμβουλευτικής ψυχολογίας, η οποία ειδικεύεται σε θέματα που αφορούν διατροφικές διαταραχές. Η κυρία Καριωτάκη με προσιτό, φιλικό λόγο θα μιλήσει χωρίς εξειδικευμένους όρους, με μορφή συζήτησης και θα κάνει κατανοητούς τους δυσπρόσιτους ψυχολογικούς όρους που αφορούν τις διατροφικές διαταραχές. Στη συνέχεια θα αναλύσει πώς η κοινωνία μας και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης προβάλλουν και επιβάλλουν συγκεκριμένες εικόνες, συγκεκριμένα πρότυπα «ομορφιάς», οδηγώντας ανθρώπους όλων των ηλικιών, ακόμα και μικρά παιδιά, να φτάνουν τον εαυτό τους σε ακραία σημεία για την κατάκτηση και την υιοθέτηση αυτών των προτύπων. Με αυτό τον τρόπο θα προετοιμάσει το επόμενο «μέρος» του event, στο οποίο άτομα με αντίστοιχες εμπειρίες θα μας μιλήσουν. Στο σημείο αυτό, θα απευθύνει το λόγο στο κοινό, ενθαρρύνοντας το να μοιραστεί τυχόν δικές του εμπειρίες, με σκοπό τη διαδραστικότητα, την προώθηση της συζήτησης και την ψυχολογική και ηθική υποστήριξη στα άτομα που τη χρειάζονται. Τέλος, άτομα τα οποία έχουν αναρτήσει στο blog μας τις εμπειρίες τους και επιθυμούν να τις μοιραστούν μαζί μας, θα μιλήσουν. Μάλιστα,η μικρότερη αδερφή της ψυχολόγου θα παρουσιάσει ένα κείμενο που έγραψε με κίνητρο την προσωπική εμπειρία της με ένα άτομο του στενού της κύκλου που έπασχε από ανορεξία, δίνοντας αφορμή για περαιτέρω συζήτηση με το κοινό, καθώς και υποβολή ερωτήσεων του κοινού.

ACT

Μετά το πέρας των εποικοδομητικών συνομιλιών μεταξύ των επιστημόνων και του κοινού, θα ακολουθήσει ένα συμβολικό Act, ένα «αλληγορικό», αντισυμβατικό«fashion»show.

Τη θέση των πολυθρόνων στη μέση της αίθουσας, θα πάρουν κόκκινα βελούδινα υφάσματα κατά μήκος της αίθουσας, σχηματίζοντας ένα «φανταστικό» διάδρομο, στον οποίο θα εμφανιστούν και θα περπατήσουν όμορφοι άνθρωποι κάθε ηλικίας που όμως δεν εκπροσωπούν την «κλασσική», «αντικειμενική» ομορφιά και τα «κατάλληλα» κιλά, που επιβάλλουν οι διεθνείς πασαρέλες. Με αυτό τον τρόπο στέλνουμε ένα μήνυμα σε κάθε άνθρωπο που θεωρεί τον εαυτό του «λίγο», μπροστά στις επιφανειακές απαιτήσεις του κατεστημένου κόσμου της «ομορφιάς», που ταυτίζει τη λέξη όμορφο με το «αδύνατο» και το «συμβατικά τέλειο». Η Μεριλίνα Αλιμπινίση, μία νέα σχεδιάστρια ρούχων, η οποία μέσα στις δημιουργίες της συνδυάζει τη διαφορετικότητα, το αντισυμβατικό και το νεωτερισμό, προσφέρει αφιλοκερδώς τις δημιουργίες της αφού άρχισε και η ίδια να σχεδιάζει ρούχα για να υπάρξει στο χώρο της μόδας κάποιος που όπως μας λέει και η ίδια «θα πάει κόντρα στις συμβατικές αναλογίες και στο φαινομενικά τέλει κόσμο της μόδας», φέρνοντας τις στα μέτρα των «μοντέλων» μας. Αφού περπατήσουν πάνω στο φανταστικό μας διάδρομο θα περιπλανηθούν ανάμεσα στο κοινό, μοιράζοντας παντού το μήνυμα που πάει κόντρα στην επιφάνεια και στην κενότητα, αγκαλιάζοντας κάθε τι που η μάζα θεωρεί «διαφορετικό».

PARTY

Μετά την πασαρέλα θα ακολουθήσει, ένα party για να γιορτάσουμε όλοι μαζί τους ξεχωριστούς, μοναδικούς εαυτούς μας, μακριά από τα αλλοτριωμένα εγώ που μας προβάλλουν. Μπαίνοντας μέσα σε έναν διαφορετικό χώρο διακοσμημένο με σχετικές εικόνες με το event όλοι οι συμμετέχοντες και οι καλεσμένοι θα μπορούν να συνεχίζουν να περνούν καλά απολαμβάνοντας ένα γεύμα φτιαγμένο από νέους ανθρώπους που θα έχουν δοκιμάσει να προσφέρουν μια εναλλακτική μορφή φαγητού που θα ταιριάζει με την εναλλακτική μορφή του event. Κατά τη διάρκεια του γεύματος ο κόσμος θα μπορεί να επισκέπτεται και το χώρο με την έκθεση φωτογραφίας.

Το φαγητό θα επιμεληθούμε οι διοργανωτές προσωπικά και όσον αφορά τα ποτά χορηγός μας είναι η κάβα «Μπαλαλά». Εντός του προγράμματος,τη μουσική του party θα επιμεληθεί η φίλη μας Cat Azour η οποία θα αναλάβει πλήρως τον εξοπλισμό του ήχου.

BLOG

Με σκοπό να προωθήσουμε καλύτερα το event μας, προχωρήσαμε στη δημιουργία ενός blog (http://aboutrolemodels.blogspot.com/ ) .

Στόχος μας μέσω αυτού είναι να συλλέξουμε εμπειρίες και να δώσουμε την ευκαιρία στους επισκέπτες του να μιλήσουν για το πώς βλέπουν τον εαυτό τους.

Διαχειριστές του blog θα είμαστε εμείς που θα ανεβάζουμε links, έρευνες και άλλο σχετικό υλικό. Επίσης εμείς θα δίνουμε αφορμές για συζητήσεις επί του θέματος.

Η κυρία Καριωτάκη δέχτηκε να μας βοηθήσει και να ενισχύσει την προσπάθειά μας παρέχοντας ψυχολογική υποστήριξη απαντώντας στα ερωτήματα των επισκεπτών και σχολιάζοντας τα posts.

ΠΡΟΩΘΗΣΗ

Δημιουργήσαμε το group “Αbout Role Models” (http://www.facebook.com/groups/344198395620187/ ) στο δημοφιλέστερο site κοινωνικής δικτύωσης, το facebook. Τα μέλη του group θα έχουν την ευκαιρία να μιλήσουν όπως και στο blog για τις εμπειρίες τους και να βρουν σχετικό υλικό με τα πρότυπα και όσα μας επιβάλλει η κοινωνία σήμερα συνειδητά ή ασυνείδητα.Μέσα στο group θα γίνονται συχνά shares του blog και του event ώστε να γίνει γνωστό στο επιθυμητό κοινό.

Στο twitter, το πιο γνωστό social-networking site, θα κάνουμε συχνά tweets για τις έρευνες και για το υλικό που θα ανεβάζουμε αντίστοιχα στο blog και στο facebook. Παράλληλα θα ενημερώνουμε συνεχώς τους followers για το event δίνοντας στοιχεία για το περιεχόμενο του και τη δράση μας.

Θα αποστείλουμε δελτία τύπου σε όλες τις εφημερίδες και τα περιοδικά καθώς και στα free-press της πόλης (lifo, Athens-voice κτλ) που θα ενημερώνουν για τον τόπο και χρόνο του event μαζί με το φυλλάδιο-πρόσκληση.

Τέλος,εμείς οι ίδιοι θα αναλάβουμε τη διανομή φυλλαδίων και θα τοποθετήση αφίσων για το event σε πολυσύχναστους δρόμους της πόλης, σε εμπορικά κέντρα και σε άλλα κεντρικά σημεία.


ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΑΣ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!

1 σχόλιο:

  1. Το κομμάτι που δεν εμφανίζεται με μαρκάρισμα φαίνεται.

    Είναι αυτό:


    Το Βυρσοδεψείο παλιά ήταν όντως εργοστάσιο επεξεργασίας δερμάτων οπότε διατηρεί τον «αέρα» του παλιού αφού δεν έχει υποστεί καμία ανακαίνιση παρά μόνον συντήρηση. Το νεοκλασικό αυτό κτίριο είναι ένας τεράστιος χώρος, ο οποίος θα γεμίσει με αντικείμενα τα οποία θα βοηθήσουν στην ψυχαγωγία και την ενημέρωση των επισκεπτών και βρίσκεται σε ένα από τα γνωστότερα και ομορφότερα σημεία της Αθήνας, καθώς και η πρόσβαση σε αυτό είναι πολύ εύκολη (μετρό, λεωφορεία).
    Αρχικά, στο χώρο υποδοχής έχουμε αποφασίσει να τοποθετήσουμε στους τοίχους έργα-φωτογραφίες καλλιτεχνών τα οποία θα προμηνύουν το αντικείμενο του event. Στη συνέχεια ο χώρος θα δημιουργηθεί θυμίζοντας ένα νεοκλασικό σπίτι αφού θα τοποθετήσουμε τρείς πολυθρόνες στο κέντρο του δωματίου για τους ψυχολόγους και γύρω από αυτές πολύχρωμα μαξιλάρια για τους επισκέπτες που θα λάβουν μέρος στην συζήτηση γύρω από το θέμα των προτύπων που υιοθετούν οι άνθρωποι σήμερα. Αργότερα ο κεντρικός χώρος θα αναδιαμορφωθεί αφαιρώντας τις πολυθρόνες για να ακολουθήσει το act. Έπειτα η βραδιά θα ολοκληρωθεί με το party στο οποίο άφθονο φαγητό και ποτό θα περιμένει τους συμμετέχοντες στον μπουφέ του χώρου ενώ μουσική θα καταλάβει το χώρο μέσω των ηχείων που θα είναι τοποθετημένα εξαρχής στα τρία δωμάτια που μας έχουν παραχωρηθεί.


    ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή